loading...
جوک

ahmad بازدید : 11 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اینهمه پولی که دادم روزنامه خریدم تا کار پیدا کنم اگه جمع کرده بودم الان کلی سرمایه داشتم میتونستم باهاش کار کنم

 

 

 

 

 

 

دختر داييم ٤ سالشه اومده ميگه :
باست نقاشي تشيدم !
من : عزيزم بده ببينم !
دختر داييم : منو دوس دالي ؟؟
من : معلومه جيگر !
دختر داييم : خيل خوب ! اين تويي،اينام منم ... اينم بچه هامونن !
بچه هم بچه های قدیم !!

 

 

 

 

 

 

کارشناسان ژاپنی اعلام کردند:
سرعت حلزون قطع نخاع شده همراه با سه سکته مغزی ۱۵ درصد از سرعت اینترنت ایران بیشتره ...

 

 

 

 

 

 

 

 

باید اعتراف کنم که تا چند سال پیش هم فکر میکردم این جمله ای که روآینه ماشینا مینویسن یه جمله فلسفی یا حدیثی چیزیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 1,209